»Prvi vtis, ki traja kratkih, a izjemno pomembnih 20 sekund, je ključnega pomena, da si o človeku ustvarimo mnenje in prav od tega mnenja je odvisna komunikacija in usoda nadaljnjega odnosa. Če je le-ta negativen, lahko vodi v slabo komunikacijo, zlobna namigovanja in nagajanja. Nasprotno pa prvi vtis, če se pojavi v pozitivni obliki, razvija nova spoznanja, prijetne medkulturne in medgeneracijske odnose.

V današnjem času res ne preseneča dejstvo, da ljudje vse pogosteje iščemo izgubljene vrednote pri sočloveku. To pogosto storimo in izrazimo na napačen način, medtem pa sami sebi zanikamo svoje napake in si želimo, da bi bili v okolici dobro sprejeti in spoštovani. Trudimo se, da bi se v različnih vlogah čim bolje izkazali.

Znanje in izkušnje, ki jih pridobivamo skozi leta sodelovanja in dela z ljudmi na različnih družbenih nivojih udejstvovanja, nam človeka pokažejo v celovitosti in šele takrat lahko ocenjujemo njegov doprinos, v našem primeru pri vzgoji in izobraževanju naših šolarjev … «

Proti koncu šolskega leta so učitelji OŠ Prestranek pod krinko anonimnosti postali tarča zlobnih namigovanj, ki med njih in otroke, pa tudi med njihove starše, vnašajo nemir in slabo voljo. Starši, iz tega majhnega ruralnega okolja, smo z delovanjem učiteljev na tej šoli izjemno zadovoljni. Že več let spremljamo njihovo delo, ki vodi v dobro perspektivo učencev v različne smeri. Učenci imajo dobre učne rezultate. In čeprav imamo ljudje različne talente, veščine in kompetence, so učitelji tisti, ki, s svojo visoko motiviranostjo do dela, pri otrocih še dodatno vzpodbujajo njihovo vedoželjnost in ambicioznost. Hkrati pa se zavedamo, da rezultati naših otrok niso odvisni zgolj od motivacije učiteljev, ampak jih dosežejo predvsem s svojim trudom in odnosom do dela, željo po pridobivanju znanja, svojim entuziazmom do spoznavanja in odkrivanja novih dejstev. Skratka – zavedamo se, da uspešen učni proces poteka v soodvisnosti in je odvisen tako od učiteljev kot tudi učencev in njihovih staršev. Nam staršem je v veselje, ko vidimo, da se naši otroci nasmejano odpravijo v šolo, prav tako pa se iz nje tudi vrnejo. Iskreni nasmeški na obrazu so posledica osebnega in pristnega odnosa med šolarji in zaposlenimi. Starši imamo izkušnje tudi iz prve roke, ki potrjujejo, da so učitelji OŠ Prestranek vredni zaupanja, saj nam to dokazujejo s svojim prijateljskim, a še vedno profesionalnim, načinom sodelovanja z otroki že dolga leta.

Starši smo še posebej ponosni, da naši otroci obiskujejo šolo, v kateri se učitelji ne držijo le skopo obveznega opravljanja svojega dela, ampak se visoko motivirani ukvarjajo s svojimi učenci tudi v popoldanskih urah, izven delovnega časa. Le-ti se skozi razna krajša potovanja pri svojih učencih trudijo razvijati socialne veščine, njihovo samostojnost in iznajdljivost. Od njih prejemajo vrednote in spoznanja, ki jih med predmetnim poukom in sedenjem v klopi, sicer ne bi mogli. Starši z veseljem sodelujemo z učiteljskim kadrom, ko vidimo motivacijo svojih otrok in njihovih učiteljev do medsebojnega druženja tudi pri neobveznih vsebinah, pri katerih dobivajo drugo strokovno širino, katere jim starši ne moremo omogočiti. Izkušnja pridobljena v skupini vrstnikov je popolnoma drugačna, kot bi bilo obiskovanje in raziskovanje evropskih krajev z družino. Predvsem smo jim hvaležni za razvijanje socialnih  veščin v medsebojnih odnosih, katerih pomanjkanje se kaže zaradi izjemno razvite tehnologije in njenega vpliva na naše otroke. Zavedamo se, da so finančni statusi staršev različni in v veliki večini šibkejši, vendar je motivacija tamkajšnjih zaposlenih tako velika, da z minimalnimi vložki staršev veliki večini otrok omogočajo doživeti čim več. Med drugim pa imajo starši dostop do šolskega sklada, ki omogoča finančno podporo v te namene. Starši upamo, da se bodo naši otroci še naprej razvijali na takšen način, saj jim mi, kot že rečeno, podobnih izkušenj ne moremo zagotavljati.

 

Želimo si, da učitelji OŠ Prestranek na enak način nadaljujejo s svojim delom, saj so srečni obrazi naših otrok, njihovo znanje in izkušnje, ki jih od njih lahko pridobijo, za nas neprecenljivega pomena. Anonimno pisanje je plod osebne percepcije in ne izraža mnenja večine staršev, ki se enotno strinja z izjavo: »Zaposleni na OŠ Prestranek lahko predstavljajo vzor tudi drugim učiteljem in staršem pri delu z otroki.«

 

Starši učencev OŠ Prestranek

 

 

pp: Naši podpisi se hranijo pri predstavniku sveta staršev.

(Skupno 123 obiskov, 1 današnjih obiskov)