PETEK, 10. 3. 2023

Pakiranje, zadnji zavoji in odhod domov.

ČETRTEK, 9. 3. 2023

Zbudila nas je učiteljica Polona. Preoblekli smo se in odšli na zajtrk. Potem smo se odpravili na Roglo. Tja smo prispeli ob 9.00. Danes celo nihče ni pozabil ničesar od smučarske opreme, no ja, razen dvojih smučarskih rokavic. Na srečo, so učitelji imeli rezervne. Ob 11.00 smo imeli malico in šli v kočo. Nekateri so si privoščili vročo čokolado in pomfrit. S smučanjem smo morali končati prej kot po navadi, ker smo se odpravili sankat na tirnicah (poletno sankanje). Bilo je zelo zabavno in vsi smo bili navdušeni. Ker smo bili že vsi lačni, smo se odpravili nazaj v dom na kosilo. Za kosilo smo imeli porovo juho, svinjsko meso v omaki in zdrobove cmoke ter solato. Po kosilu smo vsi trije razredi imeli različne  popoldanske dejavnosti: 7.r so se učili o kamninah, 8.r smo imeli športne aktivnosti in 9.r je imel lokostrelstvo. Zvečer smo imeli še večerjo. Jedli smo hamburger. Sledil je disco večer. Za zaključek nam je Luka na harmoniko zaigral nekaj slovenskih pesmi. Z veseljem smo se mu pridružili s petjem. Nato smo se utrujeni odpravili spat.

učenci in učenke 8. razreda

SREDA, 8. 3. 2023

Zjutraj nas je zbudil ravnatelj. Hitro smo se oblekli in se odpravili na zajtrk. Po zajtrku smo se oblekli v smučarska oblačila in se odpravili na Roglo. Vreme je bilo precej lepše kot včeraj, saj ni bilo megle. Matej Sajovic se je udeležil državnega šolskega tekmovanja v veleslalomu na katerem je zastopal našo šolo. Začetniška skupina se je prvič peljala s sidri in se spustila po modro-rdeči progi (skoraj vsi so padli). Člani najboljše skupine so šli na rdeče-črno progo, ostale skupine pa so utrjevale svoje znanje. Ker je bil danes dan žena so v srednji skupini fantje spuščali edino punco naprej v vrsti pri vlečnicah. Ob 13.15. smo se odpravili nazaj v CŠOD. Preoblekli smo se in odšli na kosilo, po kosilu je sledil odmor med katerim smo pospravili sobe. Kasneje so se nam začele različne dejavnosti: 7.r. je imel v telovadnici športne igre, 8.r. se je v kleti preizkusil v lokostrelstvu, 9.r. pa se je učil o kamninah. Po večerji smo šli na nočni pohod. Vmes smo se ustavili in spoznavali ozvezdja. Čez cel dan pa se veliko družimo med sabo, se pogovarjamo in smejimo. Ugotovili smo, da sploh ne potrebujemo telefonov.

učenke in učenci 7. razreda

TOREK, 7. 3. 2023

Učiteljica nas je zgodaj zjutraj zbudila, hitro smo se odpravili in odhiteli na zajtrk. Oblekli smo se smučarska oblačila, vzeli smo smučarsko opremo in pohiteli na smučišče. Na Rogli nas je pričakala megla in sneg, ki pa nista zmotila naše dobre volje. Po nekaj urah smučanja smo si postregli z malico in čajem. Zopet smo se odpravili smučat, nato pa smo utrujeni odšli nazaj v CŠOD. Po prihodu smo se odpravili na kosilo, potem smo imeli prosti čas med katerim smo si morali pospraviti sobe, da so pripravljene na ocenjevanje učiteljev. Popoldan smo se razdelili in imeli različne dejavnosti: športne igre v telovadnici, lokostrelstvo ter se poučili o kamninah in prsti. Po večerji smo se preizkusili v cirkuških veščinah ter se igrali različne namizne družabne igre.

PONEDELJEK, 6. 3. 2023

Zjutraj smo se zbrali pri telovadnici OŠ Prestranek, spakirali in se kmalu odpeljali proti Pohorju v CŠOD Gorenje. Po prihodu smo se namestili po sobah, si postlali in pojedli kosilo. Sledilo je smučanje na smučišču Rogla. Razdelili smo se v različne skupine po znanju, ki smo ga do takrat imeli. Eni so se takoj spustili po strmini in preizkusili tudi sedežnico. Drugi pa so na položnem pobočju spoznavali prvine smučanja. Ko smo prišli nazaj v CŠOD Gorenje smo pojedli večerjo in si ogledali predavanje o varnem smučanju. Odpravili smo se tudi v telovadnico, kjer smo se napolnili z novo energijo. Sledilo je obiskovanje sošolcev po sobah, ki je bilo za nas zelo zabavno, za učitelje pa verjetno stresno. Nato smo se v sobah stuširali in preoblekli ter se umirili in odpravili spat.

učenci 9. razreda

Učenci in učenke ter učitelji sporočajo, da so varno prispeli na Roglo in že uživajo v zimskih radostih.

(Skupno 1.578 obiskov, 1 današnjih obiskov)