Ob 7.30 zjutraj smo se zbrali na avtobusni postaji.

Nato smo začeli zlagati kovčke, smuči in smučarske palice v avtobus. Odšli smo ob 8.00.  Pot je bila še kar dolga, trajala je približno 2 uri in pol. Ko smo prispeli, smo poiskali svoje kovčke in se razporedili po sobah, potem pa zložili oblačila iz kovčkov v omare. Sledila je ura počitka, ki smo jo izkoristili za spoznavanje sob in druženje po sobah. Nato je bilo na vrsti kosilo. Najprej so nam razjasnili pravila o obnašanju v jedilnici, ko smo pojedli, pa smo odšli v sobe, kjer smo se preoblekli v smučarska oblačila. Ob 13.00 smo z avtobusom odšli na Roglo in se razporedili po skupinah. Smučarji, ki so se šele učili smučati, so se učili osnovnih stvari, smučarji, ki pa so že znali smučati, so odšli na strmine. Smučati smo končali malo pred 16. uro, nato pa smo se odpravili nazaj v dom. Ob 17.15 smo imeli uvodni razgovor o pravilih v domu. Ob 18.30 smo imeli večerjo, nato pa odšli v telovadnico. Po tuširanju in družabnih igrah je napočil čas za počitek.

Učenke 7. razreda

Galerijo si lahko ogledate TUKAJ.

(Skupno 29 obiskov, 1 današnjih obiskov)